Data

17.09.2020
22.10.2020

Miejsce

Poznań, Concordia Design
Warszawa, Academy of Business

Koszty

2000 PLN/os + VAT

Cel szkolenia

W jaki sposób zorganizować firmę, aby innowacje nie były tylko pustym sloganem w strategii “chcemy być innowacyjni”, ale aby stworzyć warunki do rozwoju innowacji. Zrozumienie kluczowej roli zarządu i top management w innowacjach.

Podstawowe korzyści

Dowiesz się jak działają innowacyjne firmy i dlaczego one wygrywają

Jak zbudować podwaliny dla skutecznego wprowadzania innowacji?

Co to znaczy w praktyce kultura innowacji?

Jakie jest powiązanie pomiędzy innowacjami a strategią firmy i modelem biznesowym (użycie technik szybkiego eksperymentowania pomysłów)

Szczegółowy program szkolenia

Wypełnisz formularz. Na wprowadzony adres e-mail wyślemy kompletny program.

Magda Szymczak
trener, innowator, strateg

Pragmatyk w zakresie budowania innowacyjnych modeli biznesowych, procesu innowacji, Stage-Gate-Process, budowania kultury innowacji, rozwijania kreatywności i innowacyjności. Pomysłotwórca nowych produktów w branżach FMCG, automotive, budowlanej, rolniczej i w branży medycznej. Optymistka, chętnie współpracuje z ludźmi, łatwo nawiązuje kontakty. Lubi się uczyć i rozwijać.

Formularz rezerwacji szkolenia

Potrzebna faktura
Akceptuję regulamin*

Wpisz czego szukasz i naciśnij Enter