Cel szkolenia
W jaki sposób zorganizować firmę, aby innowacje nie były tylko pustym sloganem w strategii “chcemy być innowacyjni”, ale aby stworzyć warunki do rozwoju innowacji. Zrozumienie kluczowej roli zarządu i top management w innowacjach.
Podstawowe korzyści
Dowiesz się jak działają innowacyjne firmy i dlaczego one wygrywają
Jak zbudować podwaliny dla skutecznego wprowadzania innowacji?
Co to znaczy w praktyce kultura innowacji?
Jakie jest powiązanie pomiędzy innowacjami a strategią firmy i modelem biznesowym (użycie technik szybkiego eksperymentowania pomysłów)
Szczegółowy program szkolenia
Wypełnisz formularz. Na wprowadzony adres e-mail wyślemy kompletny program.

Magda Szymczak
trener, innowator, strateg
Pragmatyk w zakresie budowania innowacyjnych modeli biznesowych, procesu innowacji, Stage-Gate-Process, budowania kultury innowacji, rozwijania kreatywności i innowacyjności. Pomysłotwórca nowych produktów w branżach FMCG, automotive, budowlanej, rolniczej i w branży medycznej. Optymistka, chętnie współpracuje z ludźmi, łatwo nawiązuje kontakty. Lubi się uczyć i rozwijać.
Formularz rezerwacji szkolenia