Cel szkolenia
Identyfikacja trendów i ich analiza w branży spożywczej.
Podstawowe korzyści
Jakie są istotne dla branży spożywczej trendy?
Jak analizować trendy?
Dowiesz się jak szukać nowe przestrzenie dla rozwoju firmy
Co brać pod uwagę w tych poszukiwaniach?
Jakie narzędzia są skuteczne przy szukaniu kierunków rozwoju firmy? Jak je zastosować?
Szczegółowy program szkolenia
Wypełnisz formularz. Na wprowadzony adres e-mail wyślemy kompletny program.

Magda Szymczak
trener, innowator, strateg
Pragmatyk w zakresie budowania innowacyjnych modeli biznesowych, procesu innowacji, Stage-Gate-Process, budowania kultury innowacji, rozwijania kreatywności i innowacyjności. Pomysłotwórca nowych produktów w branżach FMCG, automotive, budowlanej, rolniczej i w branży medycznej. Optymistka, chętnie współpracuje z ludźmi, łatwo nawiązuje kontakty. Lubi się uczyć i rozwijać.
Formularz rezerwacji szkolenia