Dzisiaj już nie wystarczy suchy zapis w strategii “mamy ambicje być innowacyjną firmą”.
Trzeba efektywnie działać tworząc kulturę innowacji.

Pomagamy stworzyć silnik innowacji, który dostarcza i wprowadza innowacyjne produkty sukcesu. Rekomendujemy eksperymenty na małą skalę, dzięki którym ograniczamy ryzyko i dopracowujemy wstępne pomysły. Pomagamy znaleźć przestrzenie rozwoju, kreować nowe i odważne produkty i usługi; pomagamy wprowadzać je na rynek minimalizując ryzyko.

Innowacje systemowe

Kultura innowacji

Proces innowacji

Eksperymenty

Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów do ekspertów Innowave

Jak sprawić, aby systematycznie generować i wdrażać nowe pomysły na innowacyjne produkty czy usługi?

Tworzenie nowych produktów i usług to nie chwila przebłysku, ale efekt wytężonej pracy grupy pracowników, którzy nie tylko tworzą wyjątkową wartość dla użytkownika, ale potem systematycznie i przy niskich kosztach pomysł wdrażają oraz sprzedają po optymalnej cenie. Dlatego potrzebny jest zdefiniowany proces, który zapewni ciągłą i systematyczną pracę nad innowacjami.

Dlaczego jedne firmy są innowacyjne, a inne niestety nie?

Zgodnie z teorią innowacji zdecydowana mniejszość (niektórzy szacują, że mniej niż 10%) wszystkich pomysłów staje się innowacyjnymi produktami/ usługami. Nie znaczy to, że innowacyjne firmy nie próbują – one cały czas poszukują, aby znaleźć top innowacje. W czasie poszukiwań z definicji muszą ponosić wiele “porażek”. Zgodnie z przytoczoną statystyką – wręcz 90% to porażki! Nie poddają się jednak, wyciągają wnioski z porażek, szukają dalej. Innowacyjne firmy mają przyzwolenie na porażki, ale jednocześnie mają system “nauki” na błędach. Dodatkowo zakładają, że problemy zawsze będą – szczególnie przy innowacyjnych produktach/ rozwiązaniach – dlatego zarażają pasją, nie rezygnują z pokonywania ich, tylko czasem bardziej okrężną drogą wspinają się na szczyt.
Przyzwolenie na błędy, odpowiednia organizacja tworzenia innowacji, rozbudzanie pasji oraz ciągła chęć rozwiązywania problemów to niektóre elementy kultury innowacji, której Innowave uczy na każdy szczeblu zarządzania.

Który z pomysłów na nowy produkt jest najlepszy i w który warto zainwestować?

Z naszego doświadczenia wynika, że decyzje o wyborze, który z pomysłów jest najlepszy trzeba jak najwcześniej przekazać użytkownikowi. Dlatego Innowave rekomenduje eksperymenty, które nie tylko ograniczają ryzyko porażki, minimalizują koszty, ale również daje większą pewność, że innowacja będzie sukcesem.

Case Study

Wpisz w kulturę działania Twojej firmy ciągłe innowacje, testowanie nowych rozwiązań, eksperymenty, aby zapewnić minimalne ryzyko oraz dynamiczną strategię wzrostu.

Chętnie pomożemy Tobie w tych wyzwaniach!

Baza wiedzy – Zarejestruj się

Zacznij budować przyszłość Twojej firmy już dziś!

W podręczniku między innymi: o roli zarządów i kierownictwa w tworzeniu innowacji, umiejętności zespołu innowatorów; najważniejsze elementy kultury innowacji w firmie; niektóre sposoby generowania dobrych pomysłów na produkty; opis podstawowych elementów procesu innowacji.

Wpisz czego szukasz i naciśnij Enter