FMCG – mięso

Innowacyjna strategia wykorzystująca
przewagi modelu biznesowego

W sercu Kujaw leży Viando – zakład przetwórstwa mięsnego, który jak się okazało wyróżnia się od pozostałych, obecnych na rynku zakładów własną hodowlą. Dzięki temu może wpływać na to co jedzą zwierzęta, w jakich warunkach żyją – co niesamowicie wpływa na walory smakowe wyrobów. Dodatkowo ma własną sieć sklepów, a przy zakładzie również biogazownię.

Historia

Viando to firma rodzinna z renomą w rejonie oraz z wielkimi aspiracjami na rozwój. Produkuje przepyszne wędliny, które przed naszymi pracami funkcjonowały na rynku pod kilkoma markami, znikając w czerwonym morzu konkurencji.

Rozwiązanie

Innowacyjny model biznesowy firmy Viando wykorzystaliśmy w strategii marki VIANDO i strategii firmy. Zredefiniowaliśmy i rozróżniliśmy portfolio dla delikatesów Viando i dla sieci ogólnopolskich. Wykreowaliśmy jedną markę, która nawiązuje do regionalności i własnej hodowli. Pozostałe marki wycofaliśmy z rynku.

Wpisz czego szukasz i naciśnij Enter