FMCG – soki

Innowacyjny
model biznesowy

Dzisiaj nie wystarczy umieć coś wyprodukować, trzeba też dotrzeć do swojego klienta z ofertą pełną propozycji istotnych wartości. Piękny sad, zdrowe przepyszne jabłka – to za mało, aby prowadzić biznes, szczególnie przy bardzo niskich cenach za owoce. Pomogliśmy znaleźć prosty sposób przetwarzania jabłek, uniezależniliśmy firmę od cen owoców, stworzyliśmy markę, historię, która porwała wielu klientów.

Historia

Naturalna słodkość jabłek, piękne sady w Wielkopolsce… Owoce bez chemii, z integrowanej produkcji. Brak pomysłu na komunikację i sprzedaż. Ceny jabłek coraz niższe, opłacalność produkcji coraz mniejsza. Tak zaczęła się historia SOGO.

Rozwiązanie

Stworzyliśmy markę, komunikację oraz unikalną propozycje wartości. Wyróżnikiem modelu biznesowego była działalność wokół sadu, regionalność, naturalność, smakowitość oraz sprzedaż produktów z nowoczesnych kontenerów ulokowanych wokół większych miast. A marka SOGO – to naturalne przyjemności, nigdy z koncentratu.

Wpisz czego szukasz i naciśnij Enter