• Jaką strategię rozwoju portfolio – nowych produktów i usług wybrać?
  • Dlaczego proces innowacji w mojej organizacji nie działa efektywnie?
  • Dlaczego tak mało pracowników angażuje się w tworzenie innowacji?
  • Zastanawiasz się, który z pomysłów na nowe produkty/usługi jest najlepszy i dlaczego?
  • Jak efektywnie zaplanować wdrożenie nowego produktu?
  • Redefinicji starej strategii lub w wyborze nowej strategii
  • Optymalizacji procesu innowacji pod kątem uzyskiwanych efektów i potrzeb organizacji
  • Przetestowaniu zdefiniowanej koncepcji kultury innowacji
  • Zdefiniowaniu i wyborze najlepszych pomysłów i rozwiązań na nowe produkty/ usługi
  • Opracowaniu planu wdrożenia nowych pomysłów i rozwiązań
Warsztaty
  • Założenia nowej strategii wraz z planem jej wdrożenia
  • Efektywny proces innowacji
  • Sprawdzony w Twojej organizacji koncept budowania kultury innowacji
  • Ocenę pomysłów na produkty/ usługi wraz z uzasadnieniem. W zależności od branży ze wstępnym konceptem marketingowym, z szacowaniem potencjału rynkowego, możliwościami operacyjnymi oraz wstępną definicją kosztów i zarządzanie ryzykiem
  • Plan wdrożenia dla nowych pomysłów/ rozwiązań